Monday, November 9, 2009

LIGA REMAJA BAWAH 11 KEBANGSAAN SUDAH MENGHAMPIRI SUKU AKHIR

Sebagaimana tertera di dalam web http://www.jrleague-malaysia.com , liga remaja bawah 11 tahun kebangsaan sudah menghampiri ke peringkat suku akhir. Sejak di lancarkan oleh Presiden FAM, liga yang bermula awal tahun ini akan memasuki peringkat suku akhir pada hari Sabtu 14 November 2009. Kelab-kelab yang akan bertemu di suku akhir adalah :

Quarter-Final 1 : YFA- Bintang Muda VS Akademi Soccerkids

Quarter-Final 2: Akademi Bolasepak MBPJ VS Mahkota Football Academy.

Quarter- Final 3: Akademi PKNS FC VS Royal Selangor Club

Quarter- Final 4 : Gen Pro VS Kidokickers

Liga yang dibahagikan 2 kumpulan dengan 12 pasukan setiap kumpulan bertanding mengikut peraturan yang ditetapkan FAM.

Akademi Bolasepak PKNS FC , penghuni tempat kedua kumpulan A, satu2nya pasukan yang tidak pernah tewas di dalam pusingan kedua, menghadapi laluan sukar berdepan dengan Royal Selangor Club. Perlawanan akhir akan di adakan di Stadium MBPJ.

Gol2 menarik dapat disaksikan di dalam web ini, yang mana kita melihat bahawa Malaysia mempunyai bakat bolasepak yang banyak dikalangan anak2 kita. Malangnya, bakat2 ini terbiar bila memasuki usia dewasa akibat..........

1 comment:

faridizwal said...

kene panggil balik semua bekas pemain2 kite yg handal2 dulu utk mengisi sebagai teknikal dalam FAM, hantar diorang belajar...........................rugi kite tak pakai diorang....kursus sains sukan ke..ape ape je lah supaya diorang berilmu dan meneruskan kegemilangan malaysia mcm mase zaman syed ahmad dulu peghhhhhhh.