Monday, November 30, 2009

AKADEMI BOLASEPAK PKNS FC JUARA SULUNG LIGA BAWAH 11 KEBANGSAAN!!


GAMBAR DI PETIK DARI BLOG NATIONAL JUNIOR COMMUNITY LEAGUE WEBSITE

Tahniah Akademi Bolasepak PKNS FC kerana menjadi juara sulung Liga Remaja Komuniti Kebangsaan Bawah 11 tahun Piala Sultan Ahmad Shah. Perlawanan akhir yang berlangsung di Stadium MBPJ pada 28hb November yang lalu menemukan 2 musuh utama Lembah Kelang iaitu PKNS FC dan MBPJ. Berkesudahan PKNS 2 MBPJ 1. PKNS FC membolot hadiah RM10,000 dan 3 hadiah iaitu Mohd Adib Hakimy untuk Man of The Match, Mior Dani Armin - Best Player of the League dan Penjaring Terbanyak Liga dengan 25 gol Shafizi Ikmal .

Liga yang dianjurkan bersama dengan FAM berlangsung selama hampir 5 bulan dengan disertai 24 pasukan. Untuk lapuran perlawanan yang lebih terperinci, sila ke web liga ini di http://www.jrleague-malaysia.com/index.php?option=com_content&view=article&id=136:akademi-pkns-are-junior-league-champions&catid=34:general-nojcfl09

Tahniah pengurusan Akademi Bolaspak PKNS dan Tahniah Penganjur Liga. Akademi Bolasepak PKNS merupakan satu kelab yang mempunyai pengurusan yang cekap sebagaimana yang aku tulis di dalam artikel terdahulu http://cakap2bola-cakap2bola.blogspot.com/2009/05/akademi-bolasepak-pkns-fc.html .

1 comment:

Anonymous said...

Tahniah ABS PKNS..sekarang akademi di bawah Coach Khaidir Buyong diharap akan terus cemerlang..